שלח לי הצעת מחיר 09.12.2019שמואל לוסטמן בעלי עסק יקרים, האם אתם שולחים המון הצעות מחיר לשווא? האם אתם נעלבים שלא חוזרים אליכם?
על חשיבות משפט הפתיחה והשפעת הרושם ראשוני 26.12.2019שמואל לוסטמן קבעתם לבליינד דייט.מביך לחלוטין אבל קורה לפעמים. .
מה הלקוח חושב עלי? 26.12.2019שמואל לוסטמן הגיע הרגע המיוחל וקיבלתם פרטי לקוח המעוניין שיחזרו אליו- כיף גדול!אנחנו יוצרים קשר ומגלים לקוח חשדן, לא מאמין, מטיל ספקות ובעיקר נותן לנו הרגשה לא נעימה.למה זה קורה?
הוא נהיה כחול 26.12.2019שמואל לוסטמן אני בטוח שקיבלתם שיחה מבעל עסק או נציג מכירות שבירך אתכם לשלום, לא חיכה לתשובה והחל מיד בנאום מכירה ארוך וחפרני שבסופו הכחיל כי שכח לנשום.
הצגת המוצר- תועלת או תכונה? 26.12.2019שמואל לוסטמן אופן הצגת המוצר בפני הלקוח שלכם הוא אחד הגורמים המרכזיים להצלחה .
בירור צרכים - עושים את זה נכון 26.12.2019שמואל לוסטמן נמאס לי כשמציעים לי חליפת תינוקות וורודה בכל מקום רק כי זה במבצע היום...
סיננו אותי על ההתחלה 26.12.2019שמואל לוסטמן ?מדוע בעלי עסקים המטפלים בלקוחות מתעניינים מגלים קושי בביצוע הפעולה
המרכיבים לשיחה אפקטיבית 09.12.2019שמואל לוסטמן לפני שמתחילים, בואו ונבין מהם המרכיבים לשיחה אפקטיבית:
המחסום הפסיכולוגי 09.12.2019שמואל לוסטמן זה מפחיד,הרגע הזה שבו אתה רוצה להגיד ללקוח שלך, בוא ותקנה ממני.
בעסקים משחקים כדורסל 26.12.2019שמואל לוסטמן למה לא כדורגל?(בנות יקרות הפוסט גם בשבילכן לא אחפור על נבדל וכאלה.. מבטיח),
מנצחים לוקחים סיכונים 26.12.2019שמואל לוסטמן כמו כל אחד אחר, הם פוחדים להיכשל,אבל הם מסרבים להניח לפחד לשלוט בהם,מנצחים אינם נכנעים.
ארטיז'ן – סטוריטלינג חלק 1 26.12.2019שמואל לוסטמן בירושלים פועל לו כבר הרבה שנים מפעל קטן לייצור נקניק בעבודת יד,את המפעל ניהל שרקוטייר מפורסם (נקניקן בצרפתית למי שלא יודע) עם המון ידע ומסורת.אך בעסקים לצערי, אכל הרבה נסורת..
ארטיז'ן- מחקר וסקרים חלק 2 26.12.2019שמואל לוסטמן שלום לכל החברים, בהמשך למאמר מס' 1 ארטיז'ן,על איזה קו הולכים? מה לצעוק לעולם?
ארטיז'ן- בחירת לוגו חלק 4 26.12.2019שמואל לוסטמן שם מותג יש. שורה ממצבת יש. סיפור מותג יש.הענקנו נשמה למותג, כעת ננסה לצקת לו פנים.
ארטיז'ן- סיפור שם מותג חלק 3 26.12.2019שמואל לוסטמן בהמשך למחקר שערכנו ולאחר שהבנו מה באמת מעניין את קהל היעד,איך נקרא למותג שלנו?
מערכת LEADER שיווק פנים אל פנים 08.01.2020שמואל לוסטמן מנהלי שיווק ובעלי עסקים רבים מחפשים אחר אלטרנטיבות פרסום שונות ומגוונות לעתים תכופות מאוד כדי ליצור לקוחות חדשים.המירוץ אחר אפיקי שיווק חדשים שובר שיאים וזאת לאור העובדה שעלויות הקמפיינים הדיגיטליים יקרים מאוד ועלויות ההמרה רק הולכות ועולות.עלות הרכשת הלקוחות מתייקרת ולבעלי העסקים נותר רק לבכות כל הדרך אל הבנק.