ארטיז'ן- מחקר וסקרים חלק 2

ארטיז'ן- מחקר וסקרים חלק 2
כדי לקבל החלטה יותר מושכלת ומלומדת כדאי לשלב מחקר בתהליך, במקום לקבל החלטה של אינטואיציה או השערה מה כדאי הכי לצעוק כדאי פשוט לשאול אנשים... והרבה.
איך עושים את זה?
מזהים את קהל היעד שלכם !
במקרה שלנו מדובר על אנשים אשר קונים נקניק בחנויות בוטיק/קצביות.
קל....
פנינו למכון מחקר המתמחה בתחום המזון, בנינו סקר אינטרנטי המורכב משאלות סינון כדי להגיע לקהל היעד שלנו , לאחר שנגענו בקהל היעד שאלנו אותו מה חשוב לו כשהוא קונה את המוצר.
המחקר נשלח למשתתפים בפייסבוק ובאינסטגרם שעונים על סקרים תמורת תשלום.
מתוך 1857 אנשים (מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסייה יהודית)
406 גברים ונשים מעל גיל 18 סימנו לנו באהבה שהם קהל היעד שלנו.
הידעתם?
47% מכלל הבוגרים בישראל אוכלים נקניק.
ידעתם שגברים צורכים יותר נקניק מנשים? אז הנה לכם.
גיל 18-39 צרכני נקניק "כבדים" ומגיל 40 צפונה הצריכה הולכת ומצטמצמת.
גילינו שצרכני הנקניק "הכבדים" קונים במעדניות ואטליזים אחת לשבוע.
הכי חשוב מה שגילינו זה שאם אני צועק שרקוטייר  בישראל אני לא אמכור נקניק אחד.
הסתבר לנו שלא מעניין את הישראלי שזה נקניק צרפתי ורובנו לא יודעים מה זה שרקוטייר..
אז מה כן?
100% בשר טרי יצא בשפיץ של המחקר ומיד אחריו עבודת היד והטעמים הייחודיים.
עכשיו שאני יודע בדיוק מה לשים בחוד החנית שלי אני מוכן לצעוק את זה!
אבל רגע אחד, מה אני צועק?
איך בונים שם למותג?
אני לא יכול לצעוק ארטיז'ן.
אז מה כן?