מערכת LEADER שיווק פנים אל פנים

מערכת LEADER שיווק פנים אל פנים
מנהלי שיווק ובעלי עסקים רבים מחפשים אחר אלטרנטיבות פרסום שונות ומגוונות לעתים תכופות מאוד כדי ליצור לקוחות חדשים.
המירוץ אחר אפיקי שיווק חדשים שובר שיאים וזאת לאור העובדה שעלויות הקמפיינים הדיגיטליים יקרים מאוד ועלויות ההמרה רק הולכות ועולות.
עלות הרכשת הלקוחות מתייקרת ולבעלי העסקים נותר רק לבכות כל הדרך אל הבנק.
יחסי ההמרה מלידים של פייסבוק או גוגל נמוכים מאוד שכן הלקוח מגיע מאוד מוכן, מבצע השוואת מחירים ונראה כי הלקוח מגיע לבצע מקח, לברר ולשאוב כל פיסת מידע ולבסוף גם לא קונה.
זה מתסכל את המערכת על כל רבדיה ומחייב שינוי תפיסה וחשיבה.
כשפגשתי את מערכת LEADER הייתי מנהל שיווק צעיר שהיה רגיל לממן את צוקרברג וגוגל בעלויות מטורפות עם יחסי המרה נמוכים.
חיפשתי אלטרנטיבות שישיגו לי יחסי המרה טובים יותר עם מחירי לידים שפויים.
הייתי מאוד סקפטי לגבי מערכת שיכולה לייצר לידים מאנשים, כמה לידים כבר מערכת כזו יכולה לייצר?
התשובה הייתה מאוד מעניינת.
ראשית, אשמח להסביר על המערכת למען תוכלו להכיר את היכולות שלה, את היתרונות והחסרונות.
אז מה זו מערכת LEADER ?
מערכת LEADER היא מערכת לניהול לידים שיודעת לייצר לידים מאנשים. 
איך?
המערכת שולחת קישור להוריד אפליקציה,
מורידים אפליקציה ומאותו רגע אתם מקושרים למערכת, יכולים להעביר לידים ולקבל עליהם תגמול.
כל זאת בשקיפות מלאה עם קבלת עדכונים בזמן אמת PUSH) נוטיפיקציות) על כל תהליך הפנייה לליד, שינוי הסטטוס ועד ההמרה המיוחלת שמזכה אתכם בתגמול כספי.
נשמע מעניין? יש עוד.
המערכת יודעת להניע את מחזיקי האפליקציות בהודעות אוטומטיות או הודעות יזומות של מנהלי השיווק המניעות את מחזיקי האפליקציה לפעולה.
המערכת יודעת להעניק ציון לכל מחזיק אפליקציה ומודדת אותו על איכות הלידים שהעביר, רמת התגמול שאליה הגיע ועוד.
מערכת ניהול הלידים שאליהם מגיעים כל הלידים ממחזיקי האפליקציה יודעת לנהל כל ליד ברמת CRM, ניהול סטטוס לכל ליד וקיום אמצעי בקרה לניהול תקין.
המערכת נעזרת בבינה מלאכותית ML ויודעת לשדך ולבצע את ההתאמה המיוחדת בין מחזיק אפליקציה מסוים לנציג טלמרקטינג שמיועד לטפל בליד שהעביר ועוד התאמות רבות.
המערכת יודעת לבצע התחשבנות מסודרת בנוגע לתגמול עם כל מחזיק אפליקציה ועושה חיים קלים למנהל המערכת.
ניתן לייצא מבחר דוחות חכמים באופן יזום או אוטומטי מה שמעניק שליטה ובקרה מלאה.
למערכת פיצ'רים רבים שניתן להרחיב עליהם מאוד אבל זה כבר למאמר הבא.
החלטתי לנסות את המערכת כאשר גיליתי צורך אמיתי לחברת TAT חברת בת של ALTICE.
למי שמכיר, חברת TAT היא החברה המעסיקה טכנאים ומתקינים של חברת התקשורת HOT.
יש להם יותר מ- 300 מתקינים וטכנאים ברחבי הארץ והם חיפשו פתרון כיצד לייצר מכירות מאותם טכנאים ומתקינים.
שום דבר לא הצליח שכן אופי המתקינים והטכנאים לא היה מכירתי והנושא נדחה על הסף,
עד שהם החלו להשתמש במערכת LEADER ולכל מתקין הותקנה אפליקציה.
מעתה לא ביקשו מהם למכור אלא להעביר שם של לקוח מתעניין בלבד, אם הלקוח יסגור הטכנאי יקבל עמלה בלי לעשות דבר מלבד לבקש את רשות הלקוח להעביר את שמו.
הפרויקט הוגדר בהצלחה רבה , כיום עוברים מעל 2000 לידים בחודש ונסגרות מעל 400 עסקאות !
אנחנו מדברים על 20% המרה- וזה המון במגרש הלידים, יחס המרה שניתן רק לחלום עליו.
גילינו שיחסי ההמרה מאוד גבוהים בשיווק פנים אל פנים שכן הלקוח מודע היטב לזה שיפנו אליו בהצעה, הצורך קיים, הקישור קיים וכל שנותר הוא לקבל שיחה נעימה עם הצעה שלא ניתן לסרב לה.
והטכנאים? מרוצים כל כך שיוצאים עם בונוסים יפים שלעיתים שווה ערך למשכורת הבסיס שלהם.
ככה רותמים עובדים להצלחה, רוכשים לידים במחיר נמוך ומרוויחים יחסי המרה פנומנליים.
אוקי, עכשיו רבים יגידו שהם טכנאים וזה טבעי להם כי הם פוקדי בתים, מה יעשו עסקים שלא פוקדים בתים?
עכשיו נדבר על החסרונות של המערכת, שבהחלט ניתן בעזרת פעולות מדויקות להפוך אותן ליתרונות.
ראשית, חייבים למפות את קהל היעד של מחזיקי האפליקציה.
מי הם? עובדים? לקוחות? קולגות? עסקים? בעלי מקצוע ספציפיים? כל עסק יודע מי הלידר (מחזיק אפליקציה) פוטנציאלי הכי טוב שיעביר אליו לידים.
עסק שלא יודע למי לתת האפליקציה לא יוכל להשתמש במערכת.
שנית, המערכת דורשת עבודה. כלומר המערכת צריכה מנהל מערכת, שיידע לאפיין את קהל היעד שלו, יידע לדבר אליו, לבנות קהילה סביבו, לדרבן את הלידרים להעביר לידים ולהרוויח כסף, להזמין אותם לימי עיון, לדאוג להעביר תגמול, לבצע מבצעי הנעה כדי לעורר את הלידרים ולקרוא לפעולה.
במידה ועסק רוכש את המערכת ולא מניע את הלידרים שלו, הוא יקבל תפוקה נמוכה של לידים אך עדין באיכות גבוהה שכן מדובר באדם שהמליץ לאדם בדרך כלל קרוב לו.
עסקים רבים משתמשים במערכת במטרה לבנות מועדון לקוחות ולהגדיל את מעגל הלקוחות הקיים, כל לקוח הוא פוטנציאלי להעביר ליד ולכן כדאי לתת לו אפליקציה, לספר לו שאם יעביר מכר, חבר או כל אחד שיסגור עסקה נוכל לתגמל אותו ביד רחבה.
ככה היום משיגים לידים במחירים נמוכים, יחסי המרה גבוהים ומשמרים לקוחות שבעי רצון שגם רכשו מוצר וגם הרוויחו עוד כסף מהמלצה ששווה זהב.