בעלי עסק יקרים, האם אתם שולחים המון הצעות מחיר לשווא? האם אתם נעלבים שלא חוזרים אליכם? קבלו ממני את הטיפ באהבה.
נסו לרגע להתרומם מביצת העסק התובענית שלכם ותסתכלו באמצעות משקפי לקוח על הסיטואציה המדוברת, כך תקבלו את מקסימום התובנות.
כולכם הרי מכירים את המצב בו לקוח מעוניין לרכוש דבר מה, הוא פשוט קונה אותו, בדיוק כמוכם.
אז למה הוא לא קונה?
אתם למשל בחייכם האישיים,
מהן הסיבות שאתם לא סוגרים עסקה בתור לקוחות?
-איש המקצוע לא הרשים אתכם מקצועית.
-לא נוצרה כימיה אישית.
-פער המחיר בלתי ניתן לגישור.
-לקוח חש עדיין בחוסר מידע או אי בהירות, בלבול.
-ללקוח קשה לקבל החלטה עקב ריבוי הצעות.
-מדובר במתחרה שבודק אתכם.
-מצב נפשי ספציפי לאותה נקודה, ללקוח עולם שלם על הראש וכרגע העיסוק בקנייה לא מתאפשר לו ברגע הנתון הזה.
-הלקוח אינו הסמכות להחליט.
אשמח שתשתפו אותי בעוד סיבות שלדעתכם לקוח לא קונה.
אני מציע לכולכם להפסיק להיות פקידי מידע טלפוניים ומספיק לשלוח הצעות מחיר.
רוב הצעות המחיר שנשלחות לבקשת לקוח הן בדר"כ (ואני מסייג) בדר"כ הדרך של הלקוח להגיד לנו פאק אוף באופן מכבד.
אתם משקיעים בפיצ' שלא עובד והוא מכבד אתכם בשלח לי הצעת מחיר.
פה זה נגמר.
אז תפסיקו לשלוח הצעות ותתחילו לסגור עסקאות.
זוכרים למה לקוח לא קונה?
עכשיו בואו נגרום לו לקנות.
תמיד תקראו לפעולה, אל תחכו, נסו לחתור לסגירה/פגישה, כל שיחה שלכם ללא נסיון לחתור לסגירה היא בזבוז זמן יקר.
חתירה לסגירה אינה אגרסיביות כפי שרבים מכם חושבים, חתירה לסגירה היא הרצון שלכם להעניק ללקוח את הצעת הערך הטובה ביותר בשבילו ואתם תסבירו לו היטב למה דווקא אתם ותגידו לו כמה זה יעלה לו ומה יצא לו מזה, בסיום תבקשו ממנו גם לקנות.
זו לא בושה!
בקשו ממנו לקנות מכם.
מקסימום הוא באמת יקנה.
ואם לא קונה, פשוט תשאלו למה, היכן הפער וכך תבינו מה לעשות איתו.
כל אחד מכם חייב תסריט שיחה מנצח שסוגר עסקאות.
לסיום, זכרו את הכלל החשוב,
הלקוח שונא שמוכרים לו אבל הוא מאוד אוהב לקנות.
בהצלחה לכולנו.