שמח לשתף אתכם בפרויקט מיוחד שאני שותף לו,
פתח דבר,
בירושלים פועל לו כבר הרבה שנים מפעל קטן לייצור נקניק בעבודת יד,
את המפעל ניהל שרקוטייר מפורסם (נקניקן בצרפתית למי שלא יודע) עם המון ידע ומסורת.
אך בעסקים לצערי, אכל הרבה נסורת..
פגשתי המון כאלה, אמנים בנשמתם אך בניהול העסק...גורנישט.
המפעל נקלע לקשיים ועמד על סף סגירה עד שנכנס ישראל , בחור חרדי מצפת,
כדי לטעום את הנקניקים. ישראל טעם, השרקוטייר היה בלחץ וישראל קנה....
את המפעל.
כאן אני נכנסתי לתמונה, איש שיווק מזה 17 שנה, מייעץ לעסקים , מגשר ,מנחה קבוצות ואבא לשתי בנות נפלאות.
המותג פעל תחת השם ארטיז'ן.
כן ארטיז'ן ונקניק מצא את הקשר...אין.
מה עושים?
יוצאים לסטורי טלינג !
רצינו למתג את המוצר ולהעניק משמעות לשם שלו, להעביר ערכים ומסרים מתאימים.
מהות הסטוריטלינג היא לזכך לכדי שם את המהות של המוצר שלכם.
אז מה האיכויות של המוצר?
שרקוטייר צרפתי, נקניק בעבודת יד, 100% בשר מנתחים טריים ,טעמים ייחודיים ומגוונים, איכותי ויקר מאוד (נקניק הכמהין למשל יעלה 490 ₪ לקילו) והוא במפתיע גם כשר למהדרין.
על איזה קו הולכים? מה לצעוק לעולם?