לפני שמתחילים, בואו ונבין מהם המרכיבים לשיחה אפקטיבית:
• אנרגיה חיובית ומוטיבציה- המתכון לכל שיחה מוצלחת.
אם אין לכם חשק למכור ללקוח לא יהיה לו חשק לקנות. תעבדו על זה .
• הקשבה - רסנו את הרצון העז לתת ולהעניק מידע ללקוח, נסו יותר להקשיב לו.
• בניית תסריט שיחה – פתיח נכון, יצירת כימיה, בירור צורך וכאב, הצגת פתרון תוך חתירה
לסגירה.
תסריט שיחה אפקטיבי יהיה בנוי משלבים אלו ואליו תוכלו להביא את הייחודיות שלכם.
• הכרת המוצר והיכולות שלכם – תכונות אל מול תועלות + אני מקצוען בתחומי.
ריכוז נקודות החזקה שלכם/המוצר/עסק והצגתם בפני הלקוח בצורה נכונה ויעילה.
• הכרת המתחרים - במה אני שונה מאחרים ובמה אני טוב יותר.
לקוחות מבררים אצל השכנים שלכם, כדאי גם לכם לברר מה הם מציעים ומה אתם מציעים
אחרת/יותר טוב וכו'.
• הכרת ההתנגדויות הצפויות ומתן מענה הולם. זכרו את הכלל: התנגדות = הזדמנות.
לקוח מתנגד הוא לקוח שרוצה לקנות אז בואו ניתן לו את מה שהוא צריך.
עברו על רשימת המרכיבים וסמנו X ליד הפרמטרים החסרים לכם.
ככל שיהיו לכם יותר פרמטרים יגדלו יחסי ההמרה שלכם ותיהנו מלקוחות נוספים..
את מה שחסר- נשלים באהבה.