שלום לכל החברים, הנקניק שוב כאן..
שם מותג יש. שורה ממצבת יש. סיפור מותג יש.
הענקנו נשמה למותג, כעת ננסה לצקת לו פנים.
החשיבות הוויזואלית, זו שמחליטה אם אקח אותך או אקח אחד אחר היא קריטית, במיוחד באריזות על מדף. (מסתבר שגם בחיים ולא רק על מדף).
בחרנו במעצב מוכשר עם ניסיון מוכח בתחום המזון והאלכוהול ,שעיצב נראות למותגים של יקבים, בתי אוכל, אטליז ומעדניות.
המעצב הוזמן כלאחר כבוד לירושלים כדי להתחבר, לטעום ולהכיר את המוצר מקרוב וכמובן להכיר גם את הנפשות הפועלות, לטעמי הייתה פגישה סופר חשובה. ( טעימות בחינם).
לאחר שבוע הלוגו היה מוכן.
הייתה בחירה ממספר אופציות , אף אחת לא התקבלה על ידי הלקוח.
חשתי מעט אכזבה במיוחד לאור ההצלחה הנעימה עם שם המותג.
מקצה שיפורים, פינג פונג מעצב לקוח, לבסוף נולד הלוגו המיוחל,
מה דעתכם?
ספרו לי קצת על החוויות שלכם עם לוגואים וקבלת החלטות בנושא ..