הגיע הרגע המיוחל וקיבלתם פרטי לקוח המעוניין שיחזרו אליו- כיף גדול!
אנחנו יוצרים קשר ומגלים לקוח חשדן, לא מאמין, מטיל ספקות ובעיקר נותן לנו הרגשה לא נעימה.
למה זה קורה?
ובכן, כדי להבין את שלל הסיבות אני אספר לכם כמה עובדות.
חברת גיאוקרטוגרפיה ערכה סקר בישראל ושאלה את הלקוחות מהן התכונות המאפיינות את אנשי המכירות בישראל .
רוצים לדעת מה היו התוצאות?
1. שקרן
2. תחמן/בעל כושר שכנוע
3. נודניק
מפתיע? לא ממש.
למה אני מספר לכם את זה?
בכל פעם שאתם מתקשרים ללקוחות, זה מה שהלקוח הממוצע חושב עליכם או על תהליך המכירה.
אנחנו מרגישים את זה ולכן לעתים נמנעים מהפעולה או עושים אותה לא הכי טוב.
יש מה לעשות?
ועוד איך!
ראשית, עצם המודעות שלי לכך שזו התפיסה של הלקוח לגבי אנשי מכירות עוזרת לי מאוד מכיוון שאני מבין אותו ואת ההרגשה שלו ועל כן יודע להתמודד טוב יותר.
שנית, אני כמובן לא אוכל לשנות את התפיסה על כלל אנשי המכירות בישראל אבל אני בהחלט יכול לשנות ללקוח את התפיסה עלי!
זאת מטרת העל של כל אחד מכם הפונה ללקוחות מתעניינים.
אני לא עוד איש מכירות, אני בעל מקצוע אמין וטוב!
אני מציע לך שירות/מוצר ששווה לך הרבה ומייצר לך ערך ואני אסביר לך למה...
המון אהבה.