רבים מאתנו בעלי מקצוע מאוד מוכשרים אבל כשזה מגיע למכירות...הבטן מתהפכת.
אני אומר שהשד לא כזה נורא - זה בעצם לא שד בכלל,
זה אדם בדיוק כמוני וכמוך שקרא את המודעה שלך והחליט להשאיר פרטים כדי להבין מה יש לך להציע.
עכשיו יש לכם הזדמנות להראות לו.
אז מה עושים?
לפני שנתחיל, בואו נבין מהם המרכיבים לשיחה אפקטיבית:
• אנרגיה חיובית ומוטיבציה- המתכון לכל שיחה מוצלחת.
אם אין לכם חשק למכור ללקוח לא יהיה לו חשק לקנות. תעבדו על זה .
• הקשבה - רסנו את הרצון העז לתת ולהעניק מידע ללקוח, נסו יותר להקשיב לו.
• בניית תסריט שיחה – פתיח נכון, יצירת כימיה, בירור צורך וכאב, הצגת פתרון תוך חתירה
לסגירה.
תסריט שיחה אפקטיבי יהיה בנוי משלבים אלו ואליו תוכלו להביא את הייחודיות שלכם.
• הכרת המוצר והיכולות שלכם – תכונות אל מול תועלות + אני מקצוען בתחומי.
ריכוז נקודות החזקה שלכם/המוצר/עסק והצגתם בפני הלקוח בצורה נכונה ויעילה.
• הכרת המתחרים - במה אני שונה מאחרים ובמה אני טוב יותר.
לקוחות מבררים אצל השכנים שלכם, כדאי גם לכם לברר מה הם מציעים ומה אתם מציעים
אחרת/יותר טוב וכו'.
• הכרת ההתנגדויות הצפויות ומתן מענה הולם. זכרו את הכלל: התנגדות = הזדמנות.
לקוח מתנגד הוא לקוח שרוצה לקנות אז בואו ניתן לו את מה שהוא צריך.
עברו על רשימת המרכיבים וסמנו X ליד הפרמטרים החסרים לכם.
ככל שיהיו לכם יותר פרמטרים יגדלו יחסי ההמרה שלכם ותיהנו מלקוחות נוספים..
את מה שחסר- נשלים באהבה.
צרו עמנו קשר ונראה לכם איך משפרים את יחסי ההמרה שלכם.
תרשמו, זאת התחייבות.
צור איתנו קשר