אימון אישי למכירות, שירות ושימור לקוחות

אימון אישי למכירות, שירות ושימור לקוחות
ניפגש לקפה, נשמח להכיר, 
נקבל סקירה מלאה ונוכל לתכנן יחד תכנית פעולה המתאימה באופן אישי לארגון או לעסק הזקוק לייעוץ.
אנחנו מתחילים את תהליכי הליווי באמצעות הפעלה וחיבור העובדים למטרות הארגון.
נבחר פעולת גיבוש על מנת לאחד ולרתום את העובדים למטרות שלנו,
שיפור יחסי ההמרה והעלאת הרווחיות של העסק.
לאחר שביצענו ונטילציה הכרחית והכרזנו על השינוי הקרב ובא,
נמשיך בהדרכת אומנות מכירה סוחפת ומהנה שתזכיר לכולם כיצד משוחחים עם לקוחות ומשפיעים עליהם במטרה שיקבלו את החלטה הנכונה.
הדרכת אומנות המכירה מעניקה מוטיבציה רבה ,מרעננת ונותנת כלים פרקטיים שניתן להשתמש בהם ביום יום ובכל תחום.
לאחר מכן נבנה/נשפר/נייעל בעבודת צוות את תסריטי השיחה וניצור תסריט שיעזור לכולם לצלוח בקלות שיחות עם לקוחות ויקנה בטחון עם כל לקוח.
נרשום ונשנן את כל החזקות שיש למוצר להציע - ונדקלם אותן מתוך שינה.
נלמד את ההבדלים בין תכונות לתועלות ונלמד להציג את התועלות של העסק ומוצריו- כך שכל שיחה תהיה אפקטיבית ונכונה.
נעבור על כל התנגדות שיש וניתן לה מענה הולם ומקצועי.
נכיר את המתחרים שלנו, נזהה חזקות וחולשות, נאמוד את אנשי המכירות שלהם ואיך הם מדברים.
נתחיל למדוד את הארגון מבחינת הביצועים- כמות לידים שהתקבלו, כמות השיחות שהוציאו, כמות ההצלחות , נגדיר ביחד את ה- KPI שלנו בפרויקט. (מדדי המפתח של הארגון).
ניצור את ההרגשה שכל לקוח מתעניין הוא עולם ומלואו - וכך גם ננהג.
נציב יעדים ראליים ונעשה את הפעולות הנכונות להשיגם.
נאזין לשיחות של נציגי המכירות, נשפר ונשמר את השיחות , נמלא טפסי האזנה ומשוב כך שנוכל למדוד את ההתקדמות של כל נציג או נציגה במוקד לאורך זמן.
ניתן יחס אישי לכל עובד, נעניק להם כלים להצליח בעבודה ולהגדיל את השכר שלהם ובכך נייצר עובדים מרוצים לטווח הארוך.

כלל הפעולות האלו, יביאו ללא ספק לשיפור מידי בהכנסות הארגון, הרגשת חיבור העובדים לעסק והגדלת הנאמנות של הלקוחות אליכם. 

צרו עמנו קשר ונראה לכם איך משפרים את יחסי ההמרה שלכם.

תרשמו, זאת התחייבות.
צור איתנו קשר