כתיבת תסריטי שיחה לכל תרחיש

כתיבת תסריטי שיחה לכל תרחיש
תסריט שיחה מאפשר מיקוד ויעילות בהעברת המסרים הרצויים ללקוחות שלכם,
מטרת התסריט היא לייצר זרימה טבעית של שיחה שבסיומה מבקשים מהלקוח לבצע פעולה כמו לרכוש מוצר, קביעת פגישה וכו'.
שיחה ללא קריאה לפעולה היא בזבוז זמן וכסף לשני הצדדים.
תסריט שיחה אפקטיבי הוא לעיתים ההבדל בין כישלון להצלחה הרי לא סתם חכמנו אמרו שהחיים והמוות ביד הלשון - כך גם ההכנסות שלכם.

כך נראה מבנה תסריט שיחה אפקטיבי :

משפט פתיחה קצר וקולע שחייב לספק תשובות מידיות לשאלות שהלקוח שואל את עצמו וחובה עלינו לספק מענה:
מי אני, ומה אני רוצה ממך.

לדוגמא:
שלום, בני? כן.. (הכן של הלקוח תמיד חשדן מאחר והוא לא מזהה מי מתקשר),
מה שלומך, מדבר שמואל מחברת VENDO , התקשרתי מאחר ואני רואה שהתעניינת לגבי שיפור יחסי המרה.
הלקוח יאשר לנו בדרך כלל את הפנייה ( יהיו כאלה שיגידו לא זוכר וכו'..טבעי לחלוטין),
כעת אברך את הלקוח בתודה על ההתעניינות ואבקש את רשותו לשאול מספר שאלות במטרה להכירו טוב יותר ואת צרכיו האישיים.
שלב בירור הצורך הגיע וכל עסק חייב להגדיר את שאלות החובה שלו כדי להתקדם לשלב הבא - הצגת המוצר.
שאלות מבררות לדוגמא:
האם אתה בעל עסק? האם אתה מבצע קמפיין דיגיטלי? יש לכם אתר אינטרנט? כמה לידים אתם מקבלים? כמה עובדים יש לכם? מי המתחרה הכי גדול שלך? מהם יחסי ההמרה שלכם כיום?
בעזרת השאלות אנחנו משיגים הרבה אינפורמציה נדרשת שגורמות ללקוח להבין שאני מתעניין בו ובצרכים שלו וכך גם להתקרב אליו.
לאחר שאספנו את מרב המידע שאנו זקוקים לו באמצעות שאילת שאלות ,מגיע החלק שבו אנחנו חושפים את ההצעה הטובה ביותר עבורו עפ"י בירור הצרכים שערכנו קודם.
הלקוח מבין שהוא מקבל הצעה בהתאם לצרכים שלו כך הסיכוי לסגור עסקה גבוה יותר.
שלב הצגת המוצר הנו אומנות ויש לעשותה בהצגת התועלות הרבות של המוצר שלנו, בדו שיח משותף ולא בדיבור מהיר ולא מובן כמו שרבים מנציגי השירות/מכירות מבצעים כיום.
לאחר הצגת המוצר נקרא לפעולה ונבנה משפטי סגירה שיניעו את הלקוח לסגור עסקה.
לתסריט נוסיף גם התנגדויות נפוצות ומענה לכל אחת מהן וכמובן שאלות רלוונטיות ותשובות.

עסק המבין את חשיבות תסריט השיחה מביא את המקצועיות הנדרשת לסגור כמה שיותר עסקאות.

צרו עמנו קשר ונראה לכם איך משפרים את יחסי ההמרה שלכם.

תרשמו, זאת התחייבות.

צור איתנו קשר